You've got me in between the devil & the deep blue sea

Han messade om en tribute-konsert till Ella Fitzgerald som skulle gå på TV, sa att han hade tänkt på mig då.
Mitt hjärta slog volter, men svarade så sakligt jag kunde. Jag vill inte vara en kvarnsten kring hans hals och komma med känslomässiga utflipp. Hur gärna jag än velat.. Saknar honom..
Skrattade sen när jag funderade på hur han reagerat om han hade fått veta att jag tänkt på honom när jag gick igenom en urinluktande tunnel en gång för det fick mig att tänka på när vi skulle på bio i Heron city och han bad mig hålla andan tills vi kom ut ur tumba-stationen (som luktade urin).
Lustigt att just det fastnat hos mig, fast det klart - typ allt påminner om honom.

Men men..
Såhär vårfin var jag i fredags. Tog fram första sommarklänningen, men den ser ni ju inte så mycket av iofs.

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0