Vikt.

Mamma och pappa har kollat snett på mig i nån vecka nu och har frågat ovanligt mkt om jag ätit. Reagerade inte så mycket på det förrän jag packade upp ett par jeans som jag aldrig har kunnat knäppa (fick dom av en kompis) och tänkte testa dom för skojs skull - dom passade!
Blev helchockad och började leta febrilt efter andra kläder som jag sparat och inte kunnat ha. Allt satt bra.
Kom till jobbet i morse och vägde mig: 50,5 kilo stannade vågen på.
Har inte vägt så lite sen mellanstadiet!
Jag har inte tränat och inte känner jag att jag svälter heller, vet inte vad det är som försvunnit.
Helskumt.

Är fruktansvärt sugen på bruna bönor med fläsk och sen våfflor med hjortronsylt.
Jag tror jag måste till Höör och leta upp vårt våffeljärn!
Är du boende i Malmö och lika sugen på våfflor som jag - slå en pling så blir det våffelkalas i veckan.

Kommentarer
Postat av: Kompis

Det låter gott så jag slår kanske en pling....

2008-05-19 @ 14:27:46
Postat av: matte

jag röstar för att du ställer till med våffelkalas på bussen mellan göteborg och borås istället, helst om typ 10min. Min hungriga mage skulle då inte banga en våffla eller två eller sju just nu!

2008-05-19 @ 17:12:18
URL: http://manne.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0