Schlager och Bioshock.

Okej, för det först: Ryssland.
Grattis! Dom förtjänar det faktiskt, dom kunde inte ha gjort mer för att vinna.
En Stradivarius, en sönderriven skjorta, producerat av en ur Timbalands stall och en världskänd skridskoåkare på världens minsta fusk-is platta. Bravo! Få se vilken FET produktion Ryssland kommer göra till Eurovision nästa år, där rök skattepengarna och bidragen till alla fattiga, för om den här låten var en storsatsning, då vill jag veta vad dom kommer göra nu när dom håller i hela tjollaballongen. Intressant!

MEN!
Nu till det som jag tycker är det bästa jag hört på hela kvällen:
Bioshock kommer släppas till PS3!!
Och det avgjorde allt. Det var min ENDA hake till att inte skaffa ett PS3. Och Metal Gear var min enda hake till att inte skaffa ett 360. Men nu är allt kombinerat i PS3:an, så, så fort jag kunnat spara lite pengar, eller får min skatteåterbäring så kommer jag stänga av mig från resten av omvärlden och bara spela.
Ta tillvara på mig nu medans ni kan, sen kan det vara försent.

En annan sak med: på webhallen.com kan man vinna en 180 cm hög staty av Snake om man förbokar ett MGS4.
LÄTT ett äg. I need Snake in full size.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0