Nike Vandal

Jag borde inte..
Nej, jag borde verkligen inte ha gjort det...
Men jag gjorde det.
Trots att min ekonomi verkligen förbjuder mig, för att kunna ha råd med ett PS3 och lite andra saker i sommar, så köpte jag ändå ett par nya sneakers.
Dom var ju så coola!!

image9

Sjukt 80-tal och när jag först såg dom så tänkte jag bara "Kanske på nån annan, men verkligen inte mig."
Men så fastna dom hos mig.
Funderade lite, kollade på bilderna igen, pratade med min sneakers-passionerade kollega och bestämde mig för att bara satsa på det!
Resten av månaden blir intressant. Kommer hänga mycket på stranden för det är gratis!

Läste ut Obamas självbiografi ikväll med. Väl värd att kasta ett öga på.

I'm a vandal, a true scandal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0