Insomnia.

Att sova på en ny plats, framförallt när platsen ska vara ens hem, är jobbigt.
Iaf jag sover rätt dåligt och känner mig aldrig utvilad nog när jag vaknar, trots att jag försökt sova 7-8 timmar per natt. Att vakna vid 05.30 - 06.00 tillhör det normala, och fastän man somnar om snabbt, så stör det ändå ens sömn.
Nu kan jag inte ens somna, trots att jag är fruktansvärt trött.
Är trött, men inte sömnig.
En massa tankar flyger runt i huvudet, inga stora grejer direkt.
Vad för spegel ska jag ha i badrummet? Retro, modern eller rokoko? Vilken som hade ju kunnat passa, det gör det ju inte enklare. Vad ska jag göra i sommar? Vill se Justice.. Måste ta ledigt, men till vilken festival? Vem kan man åka dit med? Undrar om det blir bäst om jag lägger träningen till måndag, tisdag, torsdag? Måste köpa korn.. Och nya lindor. Borde verkligen ringa Katta och Pelle, ta en middag eller nåt. Påminner om att jag borde ringa och göra adressändring med. Vad är det för dag? Crap! Fredag.. Kan man göra sånt över en helg? Får kolla upp det. Vad är klockan? 01.07. Åh, jag vill sova.. Sluta tänk, sluta tänk, sluta tänk. Kommer ihåg när jag inte kunde somna och Simo- KAN VÄL IAF FÖRSÖKA LÅTA BLI ATT TÄNKA PÅ DET???! Tänk att jag inte äger "Oh Brother Where Art Thou?", var helt säker på att jag hade den. Har jag lånat ut den? Måste ju varit i Jönköping då. Vem skulle jag lånat ut till? Borde verkligen åka upp dit snart. Ska jag på Nyhem?

Och så fortsätter det tills jag antingen får slut på tanke-ämnen eller somnar av utmattning.
Jag är så trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0