Fixar-Emmie

Puh...
Jag älskar min lägenhet, men åh vad det är mycket att göra i den.
Har införskaffat ett köksbord som jag laserade första lagret igårkväll och tog andra idag.
Startade även lasera min diskbänk ikväll som är i samma trä som bordet, och trots att den är så liten så tar den sån himla tid! Håller på att få kramp när man står där och ska nå en liten, liten punkt som man missat.
Jag är verkligen inte så händig, gör saker om jag måste, men i övrigt så är jag varken särskilt pysslig eller duktig på sånt här.
Men jag är ju en man kort, så att säga, så jag får fixa det själv.
Och i en äkta ungkarlsanda och fixarstämmning så blev det kylskåpskall pizza till kvällsmat.
Det här är inte hälsosamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0