En sån där onsdag.

Bestämde för några veckor sen att jag ska åka på Where The Action Is, det är sista gången jag får chansen att se The Hellacopters och det är ett par band till som det inte känns helt fy skam att se med.
Sorry mamma och Dolly..
Har pratat med ett par kompisar, men dom flesta verkar upptagna, är ju mitt i ena nyhems-helgen så folk drar inte gärna iväg på en endagsfestival och stå och dregga.
Trist.. Har iaf bokat min biljett och resan upp med nu. So far, so good. Nån trevlig träffar man väl kanske väl på plats, hur svårt kan det va? Man bara slår sig ner bredvid några och hoppas att dom är lite halvdragna nog till att va trevliga, men inte totalpackade för då blir det nog mer bara outhärdligt.
Ska kanske packa med en bok och iPoden för säkerhets skull ändå..

Har också köpt ett par shorts idag!
Mitt andra, första var en extremt kort vit kjol, inköp för att faktiskt visa upp mina spiror (eh...) denna sommaren!
Jag är inte så lång, men by the beard of zeus, jag har faktiskt ett par rätt läckra ben om jag bara solar lite och tar bort hårväxten. Är nöjd med dom och där med basta. =)

Det blir ingen recension av Indiana, en kompis var så glad för att jag inte hade skriva nåt än innan han hunnit se den så jag låter faktiskt bli för om det är fler som känner så.
Men jag diskuterar den gärna! Har en massa åsikter. =)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0