Blew me away!

http://sydsvenskan.se/malmo/article326443.ece

Den där explosionen kände jag i magen inatt när jag satt på min säng och skrev. Huset där jag bor i svaja till och mina rutor skallra av tryckvågen. Läste även idag att ett köpcentrum i centrala Malmö hade blivit bombhotat och att det fick utrymmas. Och för ett par veckor sedan så var det en explosion i nån trappuppgång och en dörr hade sprängts bort helt.
Vill du ha lite action i vardagen kanske? Flytta till Malmö - som en budget-Hollywoodrulle, fast med billigare falafel och stunten gör du själv.

Vaknade på morgonen av att ha drömt om Simon igen.
Men jag måste ha varit arg för tydligen hade jag kastat min kudde genom halva rummet (inte så svårt iofs, det är inget stort rum) och i samma veva slagit ner en väska och ett par jackor som hängde på en krok.
Sanslöst. Människan är ju överallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0