Min lediga måndag.

Åh, har varit ledig idag!
Och har en lugn vecka med bara två arbetsdagar framför mig. Fett soft..
Trodde jag, ja.
Anna, min nya chef  på Energi ringde och frågade om jag kunde börja jobba i butiken på torsdag istället för lördag.
Inget jag egentligen har nåt emot, jag har längtat så efter att få börja där, men när man sett framemot att få vara ledig så känns det grymt drygt att jobba.
Men men..

Dagen har ändå varit skön.
Jag och Erik kollade på "No Reservations" och kom överens om att den var bättre än "Saints and Soldiers".
Sen var vi och letade och hittade skor till honom och en ny parfym till mig. Den jag använder nu börjar ta slut och har nog hittat en värdig ersättare, vi både tyckte den var bäst av dom vi luktade på.
Så var vi och fikade och på vägen hem så införskaffade vi oss ett par böcker.
Jag köpte nån historisk mordhistoria och han köpte tre olika som jag inte har riktigt pejl på vilka det var.
Resten av dagen har vi bara slöat bort och diskuterat musik.
Men nu ska vi se "Burn After Reading". Kort recension kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0