'A "Change" is gonna do me good.'

När jag och Erik var och inhandlade böcker igår så sa han att det finns nog inget som gör honom så glad som att köpa en ny bok man längtar efter att få läsa.
Ja, jag håller med, det är få saker som gör mig så tillfreds som en ny bok, förutom en sak..
Att köpa nya underkläder, det är nog något av det bästa jag vet.
För det finns ett par saker som jag tycker är värda att lägga lite extra pengar på och det är:
Ytterkläder, underkläder och skor. Om dom sakerna är i bra kvalité så klarar jag mig!
Nu var det så lyckligt dessutom att jag hade lite pengar över från min födelsedag, pengar som jag hade fått order av min mormor att bara lägga på roliga saker.
Det blev två set! Jag är en stadig kund hos Change och har lyckats bygga upp så mycket poäng så jag kunde plocka ut en BH, kände då att jag lika gärna kunde köpa till en extra trosa och få ett helt set utöver det jag tänkte köpa.
Tyvärr så fanns inte ena trosan inne till den ena BHn, men den är beställt och kommer snart!



I övrigt en rätt trevlig kväll, jobbade på caféet och sen träffa jag en ny rumänsk väninna och hennes norska sambo.
Hon är.. Eh.. Hehe.. Ja. Speciell. Väldigt trevlig, söt och snäll, men tja.. Hur ska jag uttrycka det här fint..
Hon är väldigt fri i sin sexualitet. Lite utvikningstjej, faktiskt. Som typ hobby, för att det är kul, inte för pengarna (som jag ser är enda anledningen till att göra sånt).
Men hon är trevlig och rolig. En spännande ny bekantskap, verkligen inte lik nån annan jag känner.
Uscha, sova kanske?

Dagens låt: Ella Fitzgerald - But Not For Me
För att jag vill också va sådär lyckligt nykär och vinter-mysa med nån annan än typ bara mig själv och inte vara sådär hemskt tragisk och sluta som en ogift skrumpen liten kvinna med 17 katter. Panik!

Kommentarer
Postat av: Charlotte Aas

Emelie! For en nydelig blog du har! -Jeg er ikke så veldig overrasket over at du har det heller.. du er liksom en sånn som legger merke til små og store vakre detaljer i hverdagen, og deler dem. Jeg likte bildeserien din med snö også! -Helt herlig. Er det ok at jeg legger en link til din blogg i min?



Klemmer fra Charlotte

2008-10-30 @ 16:43:18
URL: http://charlotteaas.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej Charlotte!

Klart du får publicera det.

Jag behöver bara få skriva av mig ibland, det kommer i perioder sådär. Du har en jättefin blogg. Väldigt mysig och insiktsfull. :) Ses vi imorgon i kyrkan?

Kramar!

2008-10-30 @ 23:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0